Να πιστεύεις στα σημάδια

Να πιστεύεις στα σημάδια. Αυτό μου είπε ένα σημάδι. Από κάπου και για κάποιο λόγο έρχονται. Δεν έχει σημασία τίποτα άλλο. Κανένα πως, ποιος, που και γιατί δεν έχει σημασία. Το μόνο που μετράει είναι πως πάντα, κάπου τριγύρω μας, κρύβονται θαμμένα ή μισοσβησμένα τα μονοπάτια μας. Τι κάθεσαι; Ξεκίνα. Πρέπει να τα ιχνηλατήσεις. Να τα χαράξεις. Πρέπει να σκάψεις με τα νύχια σου το χώμα και να τα ανοίξεις απ’ την αρχή, αν χρειαστεί. Αν αυτό είναι που ορίζουν τα σημάδια σου, πρέπει να το κάνεις.

Όσο γι’ αυτά, δε ξέρω πως να τα ορίσω. Αν, δηλαδή, ορίζονται. Πως να τα περιγράψω. Αν, δηλαδή, περιγράφονται. Δε ξέρω αν θα είναι τα αληθινά ή τα μασκαρεμένα, αυτά που κάθε φορά θα σου εμφανίζονται. Δε ξέρω αν κάπου παρακάτω σε μπερδέψουν ακόμα περισσότερο δένοντας τον γόρδιο δεσμό σου ακόμη σφιχτότερα. Τί με ρωτάς; Εννοείται πως θα ‘θελα. Αλλά, δε ξέρω. Και που δε ξέρω, δηλαδή, δε με χαλάει και πολύ. Γιατί είναι αυτή η άγνοια μου που πυροδοτεί το ρίσκο. Κι είναι το ρίσκο, εντέλει, το μεγαλύτερο και το προφανέστερο των όλων σημάδι.

Το πόσο κερδισμένος ή χαμένος θα βγεις απ’ τον λαβύρινθο σου, επίσης δε το ξέρω. Ούτε εγώ ούτε κανείς άλλος. Στο τοπίο που ενίοτε θολώνει και στην πραγματικότητα που συγχέεται τα σημάδια δείχνουν, ωστόσο, πάντα το φως και τη πορεία. Επιβεβαίωση, όμως, για τη ορθότητα της διαδρομής σου μην περιμένεις. Μόνο όταν δεις το ξέφωτο να προβάλλει από μακρυά, θα καταλάβεις αν τόσο καιρό πήγαινες σωστά. Αν πάλι το ξέφωτο σου δε φαίνεται, συνέχισε να πιστεύεις και να διαβάζεις τα σημάδια κι αυτά θα σου πουν τι να κάνεις.

2 thoughts on “Να πιστεύεις στα σημάδια

  1. Γεια σου Ευσταθία μου! Πολύ όμορφος ο χώρος σου!
    Μου άρεσε πολύ το κείμενό σου. Μου χάρισε αισιοδοξία, καθώς είμαι λίγο ‘έξω από τα νερά μου’ τον τελευταίο καιρό και βαδίζω στο άγνωστο, το οποίο ανέκαθεν με τρόμαζε. Βαδίζω στον λαβύρινθό μου, και όπως είπες, προσπαθώ να διαβάζω τα σημάδια..
    Καλό βράδυ!!

    • Καλημέρα my Lady Stardust!:)
      Χαίρομαι που έστω και στο ελάχιστο ενδυνάμωσα την αισιοδοξία σου. Σε άγνωστα νερά έχουμε κολυμπήσει όλοι μας, κι εγώ μαζί-κι εγώ επίσης ακόμη κολυμπώ σαν κι εσένα. Αλλά το πιστεύω ακράδαντα πως τα σημάδια-σωσίβια είναι πάντα γύρω μας. Σου εύχομαι, λοιπόν, να μπορέσεις να τα ερμηνεύσεις. Θέμα εξάσκησης, θαρρώ πως είναι. Κι όταν αυτό γίνει, όλα θα βρουν και πάλι το δρόμο τους!Για σένα και για όλους μας, δηλαδή!:)

Σχολιάστε

