Μετρώντας αστέρια…

stars wallpaper light landscape white backgroundΧαράματα και δε λέει να με κολλήσει ο ύπνος. Και θυμάμαι κάποτε, πριν κάποια χρόνια, ένα άλλο βράδυ σαν κι αυτό να επαναλαμβάνεται.

Τότε, όπως και τώρα, μυαλό και σώμα σ’ έναν απόλυτο συγχρονισμό να περιμένουν ένα ξέφωτο που δεν έλεγε να φανεί υπακούοντας υπομονετικά στο τικ-τακ ενός σάματις στατικά τρεχάμενου ρολογιού. Πότε μπρούμυτα και πότε ανάσκελα, τα μάτια, όπως και τώρα, σαν να πήγαιναν να γλαρώσουν αλλά αμέσως ξανάνοιγαν. Κι οι κόρες τους διαπερνούσαν το σκοτάδι του μικρού δωματίου και χάνονταν ανάμεσα στα φωτεινά αστέρια που σκέπαζαν τον ουρανό τον καταπάνω μου. «Δε μπορώ να κοιμηθώ«, απόκαμα στο τέλος. Κι εκείνος, ο πάντα αγαπημένος μου, εκεί, δίπλα μου, απηυδισμένος μα ευγενής να μου λέει: «Λοιπόν, άκου να δεις τι θα κάνουμε. Θα μετρήσεις όλα τα αστέρια στο ταβάνι και μόλις τελειώσεις θα μου πεις πόσα είναι, εντάξει;«. «Εντάξει!«, του απάντησα με παιδικό ενθουσιασμό γιατί ήταν τόσο ανεκτικός και γλυκός μαζί μου αλλά και γιατί είχα επιτέλους με κάτι να ασχοληθώ. Κι αμέσως άρχισα να μετράω τα φωτεινά σημεία, ένα προς ένα. Μα κάπου-κάπου μπερδευόμουν και σταματούσα. Και τα ξανάπιανα απ’ την αρχή. Μέχρι, που στο τέλος, τα κατάφερα και περήφανα του ανακοίνωσα: «Χα!Τα μέτρησα, είναι 27«. «Τσου», μου κάνει νυσταγμένα. «Δεν είναι τόσα. Ξαναμέτρα τα!«. Απογοητευμένη άρχισα ξανά το μέτρημα. Μα εκείνος και πάλι να μου λέει πως είναι λάθος. Κι εγώ πάλι απ’ την αρχή. Μέχρι που τα μάτια μου έβλεπαν τα φωτεινά σημεία πια θολά και βάρυναν τόσο πολύ απ’ το μέτρημα που όταν ξανάνοιξαν έβλεπαν το φως του ήλιου αντί για των άστρων. Τότε, τον ρώτησα: «Τελικά, πόσα είναι τα αστέρια στο ταβάνι σου;» Κι εκείνος μου απάντησε χαμογελώντας: «Δεν έχω ιδέα«.

Σχολιάστε

